Number of the records: 1
Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí
Title Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí Parallel title Approaches to Evaluation of Reputation in Digital Environment Author info Vladimír Hojdik, Štefan Majtán Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 212-221 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5 Note VEGA 1/0876/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik * reputácia podniku * internet * komunikácia elektronická * analýzy Annotation Reputácia podniku v digitálnom prostredí – online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda, ktorá hodnotí obsah textu, pričom určuje postoj komentátora alebo zapisovateľa vyjadrený v danom texte. Podstata analýzy sentimentu - poskytnúť obraz o spoločnosti na základe výsledkov vo vyhľadávačoch. Multifaktorová analýza sentimentu. Iné prístupy k meraniu reputácie v digitálnom prostredí: fuzzy koncept, ReGreT model, systém Net Promoter Score a ďalšie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00924-025, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 467.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1