Number of the records: 1  

Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí

  1. Title Prístupy k hodnoteniu reputácie v digitálnom prostredí
    Parallel titleApproaches to Evaluation of Reputation in Digital Environment
    Author infoVladimír Hojdik, Štefan Majtán
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 212-221 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    NoteVEGA 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnik * reputácia podniku * internet * komunikácia elektronická * analýzy
    AnnotationReputácia podniku v digitálnom prostredí – online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda, ktorá hodnotí obsah textu, pričom určuje postoj komentátora alebo zapisovateľa vyjadrený v danom texte. Podstata analýzy sentimentu - poskytnúť obraz o spoločnosti na základe výsledkov vo vyhľadávačoch. Multifaktorová analýza sentimentu. Iné prístupy k meraniu reputácie v digitálnom prostredí: fuzzy koncept, ReGreT model, systém Net Promoter Score a ďalšie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00924-025, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF467.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.