Number of the records: 1  

Marketing

  1. Title Marketing . 3
    TranslationMarketing
    Author infoEva Maierová
    Author Maierová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 97-114, [1 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing mix * reklama * značky * prieskum marketingový
    AnnotationZákladné pojmy marketingu (marketingový prieskum, marketingový mix) so zameraním sa na centrálnu pozíciu marketingu v ekonomických činnostiach obchodných organizácií. Reklama ako neoddeliteľná súčasť marketingu. Typy a techniky reklamy, jednotlivé kroky pri vytváraní efektívnych a inovatívnych reklamných kampaní.
    Public work categoryChapters in academic school-books issued in foreign editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00947-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF420.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.