Number of the records: 1  

Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku

  1. Title Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku
    Author infoLenka Štofová, Pavel Blaščák
    Author Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Co-authors Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords efektívnosť podnikania * podnik * komunikácia marketingová * internet * technológie komunikačné * trh * produkty * spotrebitelia
    AnnotationZaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00691-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF450.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.