Number of the records: 1  

Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine

  1. Title Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine
    TranslationSpravodlivý obchod ako moderný nástroj spoločensky zodpovedného marketingu: Globálne trendy a vyhliadky uplatňovania na Ukrajine
    Author Reshetnikova Iryna L.
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 18, č. 1 (2019), s. 7-18. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * Ukrajina * obchod medzinárodný * marketing sociálny * zodpovednosť spoločenská * podnik
    AnnotationModerné sociálne hnutie v medzinárodnom obchode - spravodlivý obchod. Úloha spravodlivého obchodu pri implementácii sociálneho marketingu a sociálnej zodpovednosti podnikov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.