Number of the records: 1
Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine
Title Fair Trade as a Modern Tool of Socially Responsible Marketing: Global Trends and Prospects of Application in Ukraine Translation Spravodlivý obchod ako moderný nástroj spoločensky zodpovedného marketingu: Globálne trendy a vyhliadky uplatňovania na Ukrajine Author Reshetnikova Iryna L. Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 18, č. 1 (2019), s. 7-18. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * Ukrajina * obchod medzinárodný * marketing sociálny * zodpovednosť spoločenská * podnik Annotation Moderné sociálne hnutie v medzinárodnom obchode - spravodlivý obchod. Úloha spravodlivého obchodu pri implementácii sociálneho marketingu a sociálnej zodpovednosti podnikov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-2
article
Number of the records: 1