Number of the records: 1  

Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja

  1. Title Marketing univerzít a zhodnotenie marketingovej podpory pomocou vybraného nástroja
    Parallel titleMarketing of Universities and Evaluation of Marketing Support by Selected Tool
    Author Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Co-authors Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 9, č. 2 (2019), s. 5-14 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2019. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords univerzity * marketing * nástroje marketingové * siete sociálne * marketing elektronický
    AnnotationŠpecifiká marketingu univerzít. Komunikačná politika vrámci marketingu univerzity. Stav študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity vo vybranom období. Analýza výsledkov Facebook fanpage Podnikovohospodárskej fakulty.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01059-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.