Number of the records: 1  

The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness

  1. Title The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness
    TranslationVplyv hosťujúcich prednášajúcich spoločnosti na vnímanú atraktívnosť zamestnávateľa
    Author infoStephan Weinert, Elmar Günther, Edith Rüger-Muck, Gerhard Raab
    Author Weinert Stephan
    Co-authors Günther Elmar
    Rüger-Muck Edith
    Raab Gerhard
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 25-36. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zamestnávatelia * značky * študenti * prednášatelia * prednášky * efektívnosť
    AnnotationZnačky zamestnávateľov a ich zásadná úloha pri získavaní a udržaní kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov organizácie. Metódy komunikácie so zamestnávateľskou značkou - webové stránky kariéry spoločnosti, sociálne médiá alebo veľtrhy práce či vysielanie hosťujúcich rečníkov na univerzity a obchodné školy. Analýza účinnosti hovoriacich hostí o príťažlivosti zamestnávateľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF161 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.