Number of the records: 1  

The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.

  1. Title The Influence of Design on Companies’ Increase in Income, Market Share or Brand Value.
    TranslationVplyv dizajnu na zvýšenie príjmov podnikov, podielov na trhu alebo značkovej hodnote
    Author infoJan Kramoliš, Eva Svirakova
    Author Kramoliš Jan
    Co-authors Svirakova Eva
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2019), s. 89-102. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2019. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords dizajn * podnikanie * podnik * značky * konkurencieschopnosť * ukazovatele ekonomické * ciele podnikové * zisk podnikový * stratégia podniková
    AnnotationZameranie sa na vplyv dizajnu na podnikanie, ako aj na výkonnosť podniku v kontexte zvýšenej konkurencieschopnosti. Výskumným cieľom tohto dotazníkového prieskumu bolo zistiť, čo podniky skutočne očakávajú od dizajnu, či môžu uľahčiť priame zvýšenie zisku alebo iba zvýšenie predaja (obratu) a či môžu faktory ovplyvňujúce dizajn ovplyvniť i dlhodobé ciele, ako je podiel na trhu alebo nárast hodnoty značky. Určenie závislosti medzi tým, do akej miery podniky očakávajú zvýšenie ziskov, a hodnotou značky (dosiahnutie konkurenčnej výhody) na základe konštrukčných prvkov. Faktory dizajnu ovplyvňujúce ekonomické ciele a formovanie podnikových cieľov, napríklad podľa toho, ako dizajn ovplyvňuje štyri ekonomické ukazovatele.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF570.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.