Number of the records: 1  

Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis

  1. Title Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis
    Parallel titlePodniková identita, logo a ochranná známka v marketingovej praxi
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Visegrad Journal on Human Rights. Vol. 1, no. 6 (2019), pp. 38-42. - Bratislava : Pan-European University. ISSN 2644-5727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords identita podniková * známky ochranné * logo * podnik * marketing * emócie
    AnnotationPodniková identita v kontexte emočného marketingu. Ochranná známka. Emočný amultisenzorický marketing.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00111-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF274.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.