Number of the records: 1  

Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?

  1. Title Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?
    Author infoMartin Mišík
    Author Mišík Martin
    Source document Zisk manažment. Roč. 12, č. 1-2 (2020), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * konkurencia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * väzba spätná
    AnnotationPri porovnateľných ponukách môže byť práve zákaznícky zážitok to, čo vás dostane o krok pred konkurenciu. Zákaznícky zážitok a jeho dôležitosť i v číslach. Ako zlepšiť zákaznícky zážitok. Spätná väzba od zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.