Number of the records: 1  

Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children

  1. Title Parental Awareness and Attitudes of Digital Media Advertising to Children
    TranslationPovedomie rodičov a postoj digitálnych médií vysielajúcich reklamu pre deti
    Author infoLjupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková
    Author Naumovska Ljupka
    Co-authors Jovevski Dimitar
    Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Source documentThe 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting : Rome, Italy : 21 - 23 February, 2020. Pp. 1-11 online. - [Vilnius] : [Diamond Scientific Publication], 2020 ; The 7th International Conference on New Ideas in Management, Economics and Accounting. ISBN 978-609-485-016-5 pub
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionLithuania
    Keywords médiá * mládež * reklama * regulácia * marketing elektronický
    AnnotationDeti ako spotrebitelia v digitálnej ére v rôznom veku. Psychologické a finančné účinky reklamy na deti. Etika a regulácia detského mediálneho trhu. Úloha rodičov pri regulácii / samoregulácii vysielania digitálnej reklamy a digitálneho obsahu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00162-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF520.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.