Number of the records: 1  

Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes

  1. Title Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes
    TranslationRozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu
    Author infoMartin Kuchta
    Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod
    AnnotationRozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00168-003, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF250.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1