Number of the records: 1  

The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok

  1. Title The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok
    TranslationPorovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku
    Author infoMonika Stanková
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document International Journal of Arts and Commerce. Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords siete sociálne * marketing elektronický * médiá * používatelia
    AnnotationHlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00221-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF786 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.