Number of the records: 1
Measuring Dimensions of Service Quality
Title Measuring Dimensions of Service Quality Translation Meranie rozmerov kvality služieb Author info Dejan Tešić Author Tešić Dejan Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2001012T Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords kvalita služieb * služby * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * meranie Annotation Dôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 305.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1