Number of the records: 1  

Measuring Dimensions of Service Quality

  1. Title Measuring Dimensions of Service Quality
    TranslationMeranie rozmerov kvality služieb
    Author infoDejan Tešić
    Author Tešić Dejan
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 1 (2020), s. 12-20. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2001012T
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords kvalita služieb * služby * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * meranie
    AnnotationDôležitosť a potreba merania rozmerov kvality služieb v maloobchodných predajniach. Skúmanie postojov zákazníkov v maloobchode v Bosne a Hercegovine, vnímanie a očakávanie kvality poskytovaných služieb. Priepasť medzi výkonom a očakávaniami všetkých dimenzií ako negatívna.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF305.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.