Number of the records: 1  

The Current Perception of Personnel Marketing

  1. Title The Current Perception of Personnel Marketing
    TranslationSúčasné vnímanie personálneho marketingu
    Author infoOtakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    Author Ungerman Otakar
    Co-authors Myslivcová Světlana
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing personálny * zdroje ľudské * komunikácia firemná * manažment personálny
    AnnotationPrehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.