Number of the records: 1  

Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu

  1. Title Vliv osobnostních a demografických charakteristik zákazníků na jejich loajalitu
    Parallel titleThe Influence of Customer´s Personal and Demographic Characteristics on Their Loyalty
    Author infoPetr Suchánek, Simona Činčalová, Martin Prokop
    Author Suchánek Petr
    Co-authors Činčalová Simona
    Prokop Martin
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 3 (2019), s. 115-125. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords lojálnosť zákazníkov * zákazníci * demografia * osobnosť * priemysel potravinársky
    AnnotationVplyv niekoľkých osobných faktorov na lojalitu zákazníkov, ako jeden z hlavných nástrojov konkurencieschopnosti spoločnosti. Skúmanie vzťahu medzi vybranou osobnosťou a demografickými charakteristikami a lojalitou zákazníkov. Ženy lojálnejšie ako muži, potom optimisti a ľudia, ktorí nie sú natoľko bohatí, že si môžu kúpiť lacné veci.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.