Number of the records: 1  

Atributy marketingu událostí

  1. Title Atributy marketingu událostí
    TranslationAttributs for Event Marketing
    Author infoPetr Puhlík, Zdeněk Linhart
    Author Puhlík Petr
    Co-authors Linhart Zdeněk
    Source document Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 10, č. 2 (2019), s. 3-16. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2019. ISSN 1804-4166
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords event marketing * kampane reklamné * stroje poľnohospodárske * prezentácia * prieskum
    AnnotationZložitosť stratégie zavádzania nového výrobku na trh. Hodnoty pre zákazníka, ktorými malá firma môže odlíšiť zavádzaný výrobok. Nároky na uvedenie výrobku na trh. Predvádzacia kampaň poľnohospodárskeho stroja - aerátora. Dotazníkový prieskum o rozhodovaní pri zavádzaní novej techniky poľnohospodárskymi firmami. Atribúty, ktoré sú prevenciou konfliktov medzi segmentami trhu na predajnej prezentácii. Dávkovanie informácií k útlmu konfliktov v marketingových kampaniach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF137.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.