Number of the records: 1  

Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations

  1. Title Brand Meaning for Consumers From Dissimilar Generations
    TranslationVýznam značky pre spotrebiteľov z rôznych generácií
    Author infoVeronika Braciníková, Kateřina Matušínská
    Author Braciníková Veronika
    Co-authors Matušínská Kateřina
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 28, no. 1 (2020), s. [1-14]. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2020. ISSN 1211-555X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * značky výrobkov * generácie * postoje * spotrebitelia * produkty
    AnnotationMiera identifikácie spotrebiteľov so značkami vo vzťahu k vybraným demografickým faktorom. Vybrané demografické faktory boli testované medzi spotrebiteľmi rôznych generácií. Analýza bola založená na počte 840 respondentov. Respondenti boli z generácie Baby Boomers, Generácia X a Generácia Y.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF375 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.