Number of the records: 1  

Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality

  1. Title Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality
    TranslationManipulačné marketingové technológie v novej digitálnej realite
    Author infoVladimir Budanov, Irina Aseeva
    Author Budanov Vladimir
    Co-authors Aseeva Irina
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 180, no. 11-12 (2019), s. 58-68. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V180-07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords marketing elektronický * riziko * banky * etika * princípy mravné * siete sociálne * informácie sociálne
    AnnotationNajvýznamnejšie sociálne a antropologické hrozby spôsobené aktívnym a často neetickým využitím digitálnych technológií. Nebezpečenstvo deformácie osobného profilu osoby, jeho kognitívnych a psychoemocionálnych schopností, čiastočnej disociácie jeho identity a dominancie klipových foriem myslenia v prostredí digitálneho značkovania, ktoré často prenikne celým kybernetickým priestorom. Digitalizácia bankovej a obchodnej sféry a ich kombinovanie na základe bodovacích a skríningových záujmov. Možnosť úniku osobných údajov z databáz BIG DATA veľkých bánk a obchodných sietí vrátane podrobností o súkromnom život.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 11-12

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.