Number of the records: 1
Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer
Title Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer Translation Je tu stále priestor pre nové sociálne média? Tiktok je odpoveď Author info Martin Kuchta, Monika Stanková Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Quo vadis massmedia. S. 128-136 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020 ; Quo vadis massmedia, quo vadis marketing Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov / Kvetanová Zuzana ; Mago Zdenko. ISBN 978-80-572-0053-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords siete sociálne * médiá * marketing elektronický * konkurencieschopnosť * aplikácie mobilné Annotation Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikToku ako platformy, ktorá výrazne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Hĺbkový rozhovor ako primárna výskumná metóda. Zistenia štúdie naznačujú, že konkurenčná výhoda nových platforiem sociálnych médií spočíva v prispôsobovaní sa neustále sa rozvíjajúcej spotrebiteľskej mediálnej spotrebe. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00301-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 501.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1