Number of the records: 1  

The Application of Forecasting Sales of Services to Increase Business

  1. Title The Application of Forecasting Sales of Services to Increase Business
    Author infoAndrea Kolková
    Author Kolková Andrea
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2020), pp. 90-105. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2020.02.06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords prognózovanie * prognózy podnikové * modely prognostické * siete neurónové * služby * výnosy * konkurencia * konkurencieschopnosť * spoločnosti
    AnnotationPoužitie prediktívnych modelov na potenciálne zvýšenie konkurencieschopnosti. Overenie presnosti modelov predpovedajúcich výnosy v sektore služieb na základe 6 kritérií presnosti. Presné predpovedanie obchodných premenných je kľúčovým prvkom konkurencieschopnosti spoločnosti, ktorá sa v tomto globalizovanom a digitalizovanom prostredí stáva nevyhnutnou. Na hodnotenie boli vybrané modely ARIMA, modely BATS, modely ETS a modely umelých neurónových sietí. Schopnosť vytvárať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jedným z kľúčových faktorov konkurencieschopnosti spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF766.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.