Number of the records: 1  

Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions

  1. Title Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions
    TranslationVplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie
    Author infoAlena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová
    Author Kusá Alena
    Co-authors Zaušková Anna
    Čábyová Ľudmila
    Source document AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSkúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF385.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.