Number of the records: 1  

Predictors of Success of a New Product on the Market

  1. Title Predictors of Success of a New Product on the Market
    TranslationPrediktori úspechu nového produktu na trhu
    Author infoTerézia Barlašová, Janka Kopčáková, Radoslav Potoma, Denisa Šefčíková
    Author Barlašová Terézia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Potoma Radoslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 13-21 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords produkty * trh * inovácia * modelovanie pravdepodobnostné
    AnnotationPoužitie Bassovho modelu, ktorý je jednou z možných kvantitatívnych metód zameraných na modelovanie nového produktu na trhu, resp. predpovedanie možnosti prežitia nového produktu na trhu. Nový produkt a organizácia vývoja nových výrobkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00189-039, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF302.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.