Number of the records: 1  

Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review

  1. Title Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review
    TranslationKvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry
    Author infoMarijana Petrović
    Author Petrović Marijana
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2002040P
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords kvalita * dáta * vzťahy so zákazníkmi * riadenie * systém CRM
    AnnotationProblémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.