Number of the records: 1  

Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy

  1. Title Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy
    Parallel titleSet Phrases and Picture - Possible Classifications Based on Examples of German Set Phrases from Commercial
    Author infoLucia Šukolová
    Author Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Source document Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 113-120 CD ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Stradiotová Eva. ISBN 978-80-972278-6-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords frazeológia * jazyky cudzie * klasifikácia * reklama
    AnnotationŤažiskom príspevku sú nemecké frazeologizmy, ktoré boli použité v reklame a v rôznych kampaniach, lebo ich úpravy prinášajú pridanú hodnotu. Analýza skutočnosti, že v kombinácii idiomatického jazyka s obrazovým materiálom existujú určité spoločné prvky, podľa ktorých môžu byť klasifikované.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00371-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF997.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.