Number of the records: 1  

Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve

  1. Title Digitálny marketing a jeho využitie v zdravotníctve
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 230-231. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords služby zdravotnícke * komunikácia marketingová * siete sociálne * zdravotníctvo verejné * marketing elektronický * digitalizácia
    AnnotationPoskytovanie zdravotníckych služieb sa spája čoraz častejšie s alternatívou vytvárania intenzívnejších väzieb s pacientskou verejnosťou. Prostredníctvom využívania nástrojov efektívneho marketingu v digitálnych kanáloch sa usilujeme zvyšovať zákazníkom vnímanú hodnotu poskytovaných služieb. Online kanály ponúkajú široké možnosti na oslovenie pacientov a potenciálnych klientov zdravotníckych zariadení.
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00377-035, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.