Number of the records: 1  

Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance

  1. Title Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance
    TranslationEmpirický prieskum manažmentu, orientovaného na zákazníka a jeho vplyv na výkonnosť podniku
    Author infoDagmar Lesáková, Róbert Rehák
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 68, č. 7 (2020), s. 714-736 online. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035
    DOI 10.31577/ekoncas.2020.07.04
    NoteVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment * Slovensko * podnik priemyselný * zákazníci * výkonnosť podniku * sklad dát * integrácia
    AnnotationVplyv rôznych typov stratégie manažmentu zákazníkov na výkon podniku v 195 podnikoch zo siedmich priemyslených odvetí na Slovensku. Vplyv statégie koncetrovanej na IT, na dátové sklady a na integráciu.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00830-002, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 7

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF516.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.