Number of the records: 1  

Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí

  1. Title Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí
    Parallel titleAuthority Impact on Purchasing Behaviour
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 588-610 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    NoteVEGA 1/0646/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords autorita * trh * marketing * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * rozhodovanie
    AnnotationPosúdenie vplyvu autority v národnej kultúre a jej variabilitu naprieč Európskymi trhmi. Zistenia založené na experimentoch sociálnej psychológie prenesené do oblasti spotrebiteľského správania, ktorého znalosť je v súčasnosti nevyhnutnou podmienkou úspešných marketingových aplikácií. Nákupné správanie spotrebiteľov. Index COI (Comparative Obediance Index) ako základný nástroj uplatniteľný v procese posudzovania variability vplyvu orgánu na nákupné správanie spotrebiteľov na európskych národných trhoch. Tradičný index Power Distance Index (PDI).
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00510-021, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF406.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.