Number of the records: 1  

Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector

  1. Title Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector
    TranslationPraktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov
    Author infoMałgorzata Adamska
    Author Adamska Małgorzata
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-2-013
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * podnik malý * podnik stredný * klienti * komunikácia interpersonálna
    AnnotationAnalýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.