Number of the records: 1
Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector
Title Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector Translation Praktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov Author info Małgorzata Adamska Author Adamska Małgorzata Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-2-013 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * podnik malý * podnik stredný * klienti * komunikácia interpersonálna Annotation Analýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1