Number of the records: 1  

Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis

  1. Title Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis
    TranslationSpoločenská zodpovednosť a etika v marketingu počas krízy
    Author infoLjupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková
    Author Naumovska Ljupka
    Co-authors Jovevski Dimitar
    Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Source documentProceedings of ‏The International Virtual Conference on Management and Economics : 29 May 2020. Pp. [1-10] online. - Vilnius : Diamond Scientific Publishing, 2020. ISBN 978-609-485-074-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionLithuania
    Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * etika podnikateľská * komunikácia marketingová * kríza * koronavírus * pandémia
    AnnotationSúčasný pohľad na marketingovú komunikáciu počas krízy spôsobenej pandémiou COVID-19. Analýza krízových komunikačných nástrojov podľa krajiny alebo organizácie. Podnikateľská etika v období koronakrízy. Usmernenia a koncepčný rámec pre krízovú komunikáciu v kontexte COVID-19.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00521-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF683.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.