Number of the records: 1  

Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value

  1. Title Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value
    TranslationKľúčový význam CRM ako nástroja na vytváranie hodnôt
    Author infoAndrea Čambalíková
    Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 112-119 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    NoteVEGA 1/0375/20 (50%). - VEGA 1/0017/20 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * zákazníci * systémy informačné marketingové * stratégia podniková * analýza komparatívna * Slovensko
    AnnotationKľúčový význam CRM ako metódy vytvárania hodnoty založenej na budovaní dlhodobých a spokojných vzťahov so spoločnosťou a jej zákazníkmi. Charakteristika konceptu CRM (manažmentu vzťahov so zákazníkmi) viacerými autormi a zhrnutie týchto konceptov do jedného komplexného záveru. Zhodnotenie konceptu CRM z historického hľadiska, jeho vývoj a predpovede do budúcnosti. Návrh výskumu a objasnenie tvorby hodnoty CRM pre podnik. Využitie CRM systémov v podnikoch na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00548-023, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF264.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.