Number of the records: 1  

Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Title Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Parallel titleThe Latest IT Management Approaches in the Field of Customer Relationship Management Systems
    Author infoMatej Černý
    Author Černý Matej EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 120-131 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    NoteVEGA 1/0388/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby zákaznícke * systémy informačné marketingové * spracovanie dát * stratégia podniková * veľkosť podnikov * hierarchia podniková
    AnnotationAnalýza najnovších teoretických prístupov a poznatkov v oblasti CRM. Syntéza najnovších prístupov rôznych autorov so zameraním na aktualizáciu architektúry CRM systémov. Identifikácia CRM, diagram architektúry CRM, definovanie riadenia vzťahov so zákazníkmi a rozdielu medzi touto stratégiou a inými informačnými systémami. Návrh vlastnej architektúry CRM systému na základe rozličných autorov, zohľadňujúc najnovšie trendy v tejto oblasti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00548-024, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF608.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.