Number of the records: 1  

Napredovanie online marketingu

  1. Title Napredovanie online marketingu
    Parallel titleAdvancing Online Marketing
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 317-326 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing elektronický * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * predaj * pandémia
    AnnotationPandémia a nutnosť dostať sa do digitálneho priestoru spoločnosťami pre zabezpečenie svojej budúcnosti. Zavádzanie nákupu cez internet a prilákanie zákazníkov marketingom v digitálnom prostredí. Využitie novodobých online nástrojov v marketingu pre podniky ako nevyhnutnosť doby. Nástroje pre pomoc podnikom v oblastiach rozšírenia zákazníckej základne, podpory predaja, zlepšenia konkurencieschopnosti a priblíženia sa zákazníkom zlepšovaním vzťahov k nim. Predajné nástroje umožňujúce nakupovať zákazníkom a automatizovať predajný proces. Ukážka softvéru Matomo.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00642-036, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF522.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.