Number of the records: 1  

The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process

  1. Title The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process
    TranslationÚloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
    Author infoŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" : 19th International Scientific Conference. Pp. [1-7] online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020 / Klieštik Tomáš ; Globalization and Its Socio-Economic Consequences International Scientific Conference. ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/20207403014
    NoteVEGA 1/0657/1. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * influencer marketing
    AnnotationPostavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00336-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF272 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.