Number of the records: 1  

Evolution of Sustainability in Marketing

  1. Title Evolution of Sustainability in Marketing
    TranslationVývoj udržateľnosti v marketingu
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 34-42 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing spoločenský * marketing environmentálny
    AnnotationDefinícia, koncept, rámec a kritická analýza marketingu. Štúdie o marketingových otázkach vo vzťahu ku konceptu udržateľnosti. Vývoja udržateľnosti v marketingu. Vzťah medzi konceptom spoločenského marketingu a udržateľného marketingu. Zelený marketing a zelenší marketing.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00638-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF448.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.