Number of the records: 1  

Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification

  1. Title Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification
    TranslationVnímanie rôznych foriem signalizácie ako zdroja klasifikácie spotrebiteľského správania
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 293-302 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * produkty * kvalita výrobkov * spotrebitelia
    AnnotationKlasifikácia na základe rozdielneho vnímania informácií o produkte. Informačná asymetria. Klasifikácia spotrebiteľov podľa vnímania informácií o kvalite výrobkov, od ktorých sa očakáva, že iná skupina spotrebiteľov prijíma rôzne formy prezentácie výrobkov ako prijatie slávnych výrobkov a hľadanie vlastného racionálneho rozhodnutia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00638-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF428.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.