Number of the records: 1  

Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja

  1. Title Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja
    Parallel titleRetail Marketing and Product Policy for Sustainable Development
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. Pp. 345-356 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1
    NoteVEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords retailing * maloobchod * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * priemysel odevný
    AnnotationUdržateľný rast ako jeden zo základných cieľov Európskej únie. Zvýšený dôraz v nárokoch na environmentálne vlastnosti výrobkov počas ich celého životného cyklu. Podpora obehového hospodárstva a obehovej ekonomiky. Pozornosť sústredená najmä na textilný a odevný priemysel. Retail manažment a trvalá udržateľnosť.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00584-004, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF270.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.