Number of the records: 1
Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja
Title Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja Parallel title Retail Marketing and Product Policy for Sustainable Development Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. Pp. 345-356 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1 Note VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords retailing * maloobchod * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * priemysel odevný Annotation Udržateľný rast ako jeden zo základných cieľov Európskej únie. Zvýšený dôraz v nárokoch na environmentálne vlastnosti výrobkov počas ich celého životného cyklu. Podpora obehového hospodárstva a obehovej ekonomiky. Pozornosť sústredená najmä na textilný a odevný priemysel. Retail manažment a trvalá udržateľnosť. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00584-004, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 270.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1