Number of the records: 1  

Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa

  1. Title Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa
    Parallel titleBehavioral Aspects in the Process of Consumer Decision Making
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 5-15 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    NoteVEGA 1/0646/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ekonómia behaviorálna * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie
    AnnotationPojmy súvisiace s behaviorálnou ekonómiou – existujúce odchýlky od racionality, ktoré sa vyskytujú v rozhodovacom procese spotrebiteľa a ich zasadenie do kontextu podnikového marketingu.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00757-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF636.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.