Number of the records: 1  

Market Segmentation

  1. Title Market Segmentation
    Parallel titleSegmentácia trhu
    Author infoVeronika Polgárová, Peter Štetka, Nora Grisáková
    Author Polgárová Veronika
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 49-58 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    NoteVEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords segmentácia trhu * marketing * produkty * trhy
    AnnotationSkúmanie či na dnešnom trhu existuje potreba segmentácie, a analýza, o čom segmentácia je. Teoretické základy a dôležité pojmy, súvisiace so segmentáciou trhu, ako aj kľúčové definície.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00757-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF436.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.