Number of the records: 1  

Marketing bojových športov a bojových umení

  1. Title Marketing bojových športov a bojových umení
    Parallel titleMarketing of Martial Arts and Martial Arts
    Author infoMarián Čvirik, Diana Ölveczká
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Ölveczká Diana
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 15-25 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * šport * umenie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationAplikácia teórie marketingu a marketingu športu na segment bojového umenia so zameraním na Taekwon-Do, skúmanie postojov spotrebiteľov a ich vnímania bojových športov so zameraním na Taekwon-Do. Identifikovanie konkurenčnej výhody bojového umenia Taekwon-Dona na základe teórie marketingu športu a strategického marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00756-005, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF439.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.