Number of the records: 1  

Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior

  1. Title Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior
    TranslationVyužitie nástrojov marketingu nakupujúcich v obchode s priamym dopadom na nákupné správanie spotrebiteľa
    Author infoMonika Stanková
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 51-63 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * obchod * nákup * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné
    AnnotationShopper marketing ako nová vedná disciplína, v ktorej značky uplatňujú sériu nástrojov marketingovej komunikácie v obchode s cieľom priamo ovplyvniť rozhodovací proces nákupu spotrebiteľa. Vnímanie a rozsah použitia marketingových nástrojov v obchode.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00756-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF408 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.