Number of the records: 1  

Service Recovery: Strategies and Social Media Insights

  1. Title Service Recovery: Strategies and Social Media Insights
    Parallel titleObnova služieb: stratégie a prehľady sociálnych médií
    Author infoThomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
    Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 721-736 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb * médiá sociálne * služby
    AnnotationPrehľad stratégií obnovy služieb a úlohy sociálnych médií. Pre organizáciu je nevyhnutná vhodná stratégia obnovy služby. Význam sociálnych médií nadobúda v posledných rokoch čoraz väčší význam a zákazníci k vyjadreniu používajú rôzne kanály. Paradoxom obnovy služby je príležitosť mať po poruche služby ešte viac oddaného zákazníka ako predtým.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00741-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF264.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.