Number of the records: 1  

Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi

  1. Title Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi
    TranslationPerception of Sustainable Marketing by Slovak Consumers
    Author infoMarek Kukura, Dominika Vernerová
    Author Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 36-45 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4771-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords výrobky ekologické * hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * prieskum spotrebiteľský * dotazníky
    AnnotationAnalýza racionálneho správania slovenských spotrebiteľov v kontexte vnímania udržateľného marketingu viažuceho sa na ponuku ekoproduktov na slovenskom trhu. Analýza kvalitatívnych znakov, získavanie dát prostredníctvom dotazníka a analýza vzťahov a segmentačných premenných prostredníctvom analýzy závislosti kategoriálnych znakov. Analýza pomocou Chí-kvadrát testu ukazujúca významný vplyv bydliska ako faktora k nákupu a propagácie ekologických produktov. Zlepšenie dostupnosti produktov aj mimo slovenských miest, zefektívnenie marketingovej komunikácie a zvýšenie motivácie spotrebiteľov k nákupu ekoproduktov šetrných k životnému prostrediu a ich zdraviu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00709-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF297.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.