Number of the records: 1  

Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta

  1. Title Progresívne manažérske nástroje orientované na spokojnosť klienta
    TranslationProgressive Management Tools Oriented towards Client Satisfaction
    Author infoLadislav Bažó, Miroslava Čukanová
    Author Bažó Ladislav EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Co-authors Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti. S. 216-243 [1,690 AH] online. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2020 / Štefko Róbert ; Škodová Parmová Dagmar. ISBN 978-80-88356-05-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reputácia podniku * manažment * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová
    AnnotationAnalýza online reputačného manažmentu a možností, ktoré predstavuje pre podniky. Jeho úlohou je chrániť podnik v online prostredí tak, že predchádza možným problémom, rieši existujúce problémy a následne ich úplne eliminuje. Analyzuje, aké názory majú zákazníci na danú spoločnosť a takisto komunikáciu so spotrebiteľmi.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00827-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.