Number of the records: 1  

Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity

  1. Title Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity
    TranslationViacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov
    Author infoMarie Slabá
    Author Slabá Marie
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2020. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V183-06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords modely regresné * spotrebitelia * citlivosť * ceny * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * príjmy
    AnnotationVplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 5-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF699.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.