Number of the records: 1  

Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands

  1. Title Corporate Reputation of Family-owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands
    TranslationReputácia rodinných podnikov - materské spoločnosti vs. ich značky
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Information : [Scientific Journal of Information Science and Technology, Data, Knowledge, and Communication]. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 2-16 online. - Basel : MDPI. ISSN 2078-2489
    DOI 10.3390/info12020089
    NoteVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords reputácia podniku * manažment * značky * rozvoj podniku * distribúcia informácií * podnik rodinný
    AnnotationProblematika rodinných firiem a otázka manažmentu reputácie. Inovatívne prístupy k manažmentu reputácie. Rodinné podniky ako ideálny objekt pre výskum v oblasti riadenia reputácie. Najväčšie rodinné firmy na svete a ich hĺbková analýza reputácie online prostredníctvom rozšírenej analýzy sentimentu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00033-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF589 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.