Number of the records: 1  

Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management

  1. Title Customer Relationship Management as a Tool for Innovative Management
    TranslationRiadenie vzťahov so zákazníkmi, ako nástroj inovatívneho riadenia
    Author infoAndrea Čambalíková
    Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. S. 11-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021 / Tóth Miroslav ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-7556-084-1
    NoteVEGA 1/0375/20 (50%). - I-20-103-00 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie * inovácia * manažment inovačný
    AnnotationVyhodnotenie aplikácie metód riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Definovanie základných pojmov a princípov riadenia vzťahov so zákazníkmi a výhody a nevýhody tejto metódy. Využitie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v praxi.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00077-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF460.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.