Number of the records: 1  

Marketing Communication in the Digital Environment

  1. Title Marketing Communication in the Digital Environment
    TranslationMarketingová komunikácia v digitálnom prostredí
    Author infoViktoria S. Artemenko, Vladimir D. Sekerin, Lev D. Gurtskoy
    Author S. Artemenko Viktoria
    Co-authors Sekerin Vladimir D.
    Gurtskoy Lev D.
    Source document Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2021), s. 1-8. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2021. ISSN 1805-3246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords digitalizácia * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * efektívnosť
    AnnotationÚloha marketingovej komunikácie v digitálnom prostredí. Kľúčové vlastnosti marketingovej komunikačnej stratégie. Efektívnosť marketingovej komunikácie, vďaka ktorej môžu spoločnosti zvyšovať svoje obchodné výsledky. Spôsob, akým spoločnosti interagujú so zákazníkmi a ako vykonávajú svoje operácie. Zásadné marketingové trendy v digitálnom prostredí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF214.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.