Number of the records: 1  

The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs

  1. Title The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs
    TranslationIntenzita malých a stredných podnikov v súvislosti s využívaním technologických marketingových kanálov: dôkazy od českých, slovenských a maďarských MSP
    Author infoVladimír Vavrečka, Anna Zaušková, Andrej Přívara, Mehmet Civelek, Krzystof Gajdka
    Author Vavrečka Vladimír
    Co-authors Zaušková Anna
    Přívara Andrej EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Civelek Mehmet
    Gajdka Krzystof
    Source document Transformations in Business & Economics. Vol. 20, no. 2 (2021), pp. 223-240 online. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 2538-872X
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionLithuania
    Keywords nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * Maďarsko * Slovensko * Česko * Vyšehradská štvorka
    AnnotationNáklonnosť využívania technologických marketingových kanálov zo strany malých a stredných podnikov, ktorá ich núti udržiavať svoje účely z dôvodu ovplyvňovania ich výkonnosti a výnosov. Skúmanie či sa tendencie MSP z rôznych krajín k aplikácii technologických marketingových nástrojov líšia, pokiaľ ide o ich veľkosť a vek. Online dotazník zameraný na náhodne vybraných respondentov, ktorými boli vlastníci-manažéri 1156 MSP z Českej republiky, Slovenska a Maďarska.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00224-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF459 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.