Number of the records: 1  

Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?

  1. Title Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?
    Parallel titleNakupování potravin online jako výsada mileniálů. Je to stále pravda i v období pandemie covidu-19?
    Author infoRadka Bauerová
    Author Bauerová Radka
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 21, č. 1 (2021), s. 15-28. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2021.002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * koronavírus * pandémia * obchod elektronický
    AnnotationSkúmanie, ako Covid-19 ovplyvnil podiel vybraných generácií zákazníkov nakupujúcich potraviny online a či ovplyvnil aj ich frekvenciu nákupu. Zistenia z troch prieskumov zameraných na nákupy potravín online v Českej republike. Jednotlivé prieskumy sa uskutočňovali v rokoch 2017, 2020 a júni 2020 (po vypuknutí pandémie Covid-19).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF579.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.